maandag 4 februari 2008

Saint Gobain Project

Vandaag wil ik de aanpassingen gaan doen in het File Cluster. Het File Cluster hebben we 16 december 2007 opgeleverd als een DFS File Cluster. Hierna melde verschillende gebruikers dat men hun verbinding met hun .PST file verliezen. Mijn collega had dit eerder ondervonden in een ander project. De settings hiervan doorgenomen en besloten te implementeren. Hiervoor heb ik een dedicated GPO aangemaakt op de node names van het Microsoft Cluster.

Een Change Implementation Plan (CIP) uiteraard even schrijven, vervolgens doorsturen naar de Change Advisory Board. (CAB). Daarnaast hebben we nog de Citrix profile splitsing op het DFS Microsoft File cluster connected to a SAN Storage. Waarvan de home shares verwijderd moeten gaan worden vanuit DFS. Al met al leuke dingen die vandaag op de planning. Daarnaast zal ik mij voornamelijk gaan bezig houden met Citrix. Ook niet vervelend. De klant heeft namelijk een farm van 40 servers, die door het land wordt gebruikt.

Geen opmerkingen: